Alla inlägg den 13 juni 2018

Av myrealworld - 13 juni 2018 00:36

Mycket blir rätt men mkt blir också fel.
En del är trasigt och en del är liksom under kontroll.
Dagarna stannar inte upp för att jag ska känna efter. Jag hänger på och ibland Mår jag därefter.
Idag vaknade jag efter för få timmars sömn och ville bara krypa ner i ngt hål. Tre sjuka barn och sen jag.
Jag mötte barnen med minsta möjliga pedagogik och mesta möjliga idioti. Jag hotade om det mesta och höjde rösten.
Fräste och kände att jag inte ville mer.
M stannade till och vände i dörren, stannade hemma och vi klarade dagen.
Jag tog de stora och han bebisen.
Häng, lunch och även lite vila för mig.
Träning och sen en kväll som heter duga.
Storis tappade sin 9e tand (hurra) sen tappade han ner den i toaletten (inte så hurra) och grät en timme i sträck.
Helvette....
sen drog bebisen igång och där satt jag med min bebis i famnen och drömde om att få lägga mig.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards