Alla inlägg under augusti 2013

Av myrealworld - 20 augusti 2013 23:08

Jobb. Produktiv.
Hem. Tiden springer iväg.
Mat. Svisch.
Besök av finaste systern. Fika.
Lek på gården. Fokus på allt och alla.
In och börja på kvällsrutinerna.
Nattning.

Då, det är där jag stannar till.
När du har pratat en stund om ditt och datt. När du skrattat och busat.
När du lägger dig ner och berättar hur besviken du är för att du inte hunnit köra dina bilar.
När du lägger dig till rätta och lägger dig mjuka lilla arm runt min hals och drar mig nära dig.
När jag drar in din söta doft, så som bara du doftar.
När jag kan titta på dig och rysa över det faktum att du är M I N.
När vi andas samma luft.

Då lever jag.
Då är jag levande och vill aldrig vara ngn annan stans.

Mitt älskade allt

Av myrealworld - 19 augusti 2013 22:01

Första dagen på jobbet avklarat.
Två månader kvar.

Hämtade min skatt och gick sen till träningen.
Körde axlar och enkla benövningar. Avslutade med 20 min intervaller.

Efter middagen var även denna dag slut.

Av myrealworld - 18 augusti 2013 17:37

Vaknade i ottan av att jag inte kom ihåg mitt inlogg till jobbet.
Snacka om att stressa upp.
Well, jag har alltid sagt att man borde få betalt för (åtminstone) söndagar.

Imorgon börjar det så kallade jobbet.
Föga trivsamt men ett måste.
Har ju bara två månader kvar så nog borde jag orka med morötterna på stället.

Ska försöka ta det lugnt ikväll och varva ner.
Sju v sommar är över och nu väntar en mysig höst och sen en spännande vinter.

Hoppas ni mår bra!

Av myrealworld - 15 augusti 2013 23:17

Hej från lyckliga loppan här.
Har det så bra sista dagarna på semestern.
Omringad av fantastiska människor som sprider energi och ger mig glädje.

Igår gick vi på Svenska Akademiens spelning på kägelbanan.
Grymt kul att se dem igen.
Vi var samlade och i spetsen fanns min bestie som alltid.

Idag har jag träffat fina Anna och Selma Bee. Vi har myst och babblat.
Härligt
Sen hann jag köra ett pass samt bli överraskad av finaste systern och papi. Snacka om kärlek overload.

Lycka

Av myrealworld - 13 augusti 2013 20:45

Japp det var ordet.
Vet ej om det är åldern, erfarenheten eller den ökade vetskapen kring hur illa det kan gå.
Mitt inre är på spänn.
Vill inte tänka på hur jag kommer att känna om inte allt är som det ska.

Jag hoppas på det bästa, förbereder mig för det värsta.

Av myrealworld - 13 augusti 2013 14:04

Åh fy...
Förutom att lämna pyret på dagis har jag inte gjort ett smack.
Jooo jag har tittat på allt skräp som gått på tv.
Tvättat lite och nu vill jag bara sova.
Men jag kan inte...allt jag har i huvudet är hur det kommer bli imorgon kl 11.

Av myrealworld - 12 augusti 2013 20:49

Tidigt måndag morgon landade vi i Sverige efter en vecka på Rhodos.
Det har varit enormt varmt 35-38 grader. Vi bodde i kalithea som låg en bit bort från Rhodos stad. Vi har ätit massor och lapat sol hela dagarna.

Nu är vi dock tillbaka till verkligheten. Pyret börjar på förskolan imorgon och jag börjar jobba igen på måndag. Hösten gör sig påmind med rusk och regn.

Själv ser jag bara fram till onsdag kl 11. Jag vill dit nu nu nu

Av myrealworld - 3 augusti 2013 23:35

Alltså... Jag älskar allt när vädret är soligt och fint.
Vi hängde på Grisslinge badet även idag vilket var super lyckat. Gott med sol och Goa grannar som sällskap.

Väl hemma åkte träningskläderna på och det var dags för gymmet. Biceps och baksida axlar stod på schemat. Jag körde även 20 min intervaller :)

På kvällen har vi hängt med min älskade syster och tians bror plus tjej.
Ätit gott och skrattat massor. Jag har dessutom hunnit packa det mesta så att jag kan slappa imorgon.

Rhodos, soon we will meet!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards