Alla inlägg under oktober 2012

Av myrealworld - 22 oktober 2012 20:57

Idag var första dagen på jobbet.
Gruppmöte,lunch och värdegrundseftermiddag...
Härligt med ett gäng viljestarka, målmedvetna människor med vitt skilda personligheter. Jag är taggad och tror jag kommer passa in.
Efter jobb och hämtning hann jag med ett grymt bra pass på gymmet och sen hem till mat som min kärlek hade gjort.
Life is good, all good!

Av myrealworld - 21 oktober 2012 14:50

Vilken helg.
Påfyllning av energi.
Mamma och pappa kom fredag kväll och som alltid myste vi från första sekunden.
Lördagen kom och efter mysfrulle gick jag till gymmet med papi.
Sen klädde vi på oss och begav oss till kungliga operan för att se Carmen.
Det var väldigt bra och intressant.
Mamma och pappa tycktes njuta massor vilket var viktigast då det var deras present.
Sen åkte vi in till söder för att möta upp tian och pyret och äta middag ihop på Shanti. Nom nom... Äääälskar deras mat.
Nu har mina älskade föräldrar åkt och vi ska träna, gå ut och leka lite samt kolla film ikväll.
Hoppas helgen varit bra för er!!

Av myrealworld - 19 oktober 2012 14:15

Städat ett skitit hus, ursäkta, en lägenhet på fyra rum. Har tagit forever. Jag hatar att städa!
Jag vill hellre lära mig om myrors motivation och flit...eller om hur fältbiologer gör på fält...eller läsa ngt som skrevs på 1700-talet. Ja ni förstår... Urk
Nu är det gjort och det som väntar är hämtning av pyret, handla, fika och sen kommer mina päron. Denna helg ska jag skämma bort dem ordentligt!!!!

Av myrealworld - 18 oktober 2012 20:47

Idag kl elva skrev jag på alla papper och är numer anställd av Nacka kommun. Ett skönt gäng och arbetsuppgifter jag kan. Ska fortsätta jobba med ungdomar.
Känns skönt att det är nära hem och en lön som känns grym!
Vaknade trött och snorig i morse så träningen fick sättas på paus idag.
Tian och syrran hämtade hem det jag hade ropat in på auktionen idag... Så fint och jag är kär i min fåtölj.

Av myrealworld - 17 oktober 2012 16:09

Vi har nu köpt ett soffbord (butikspris 7800) en asvacker fåtölj (butikspris 12000), en lampa (butikspris 1800) och två designfat (butikspris 2200) på auktion för nästan inga pengar!!!! En butik som gick i konkurs och auktionerade ut allt.
Om jag är nöjd :)
Charmen kommer nu flytta in i vårt ngt stela och omöblerade lägenhet.
Utöver detta ska jag snart träna igen. Fått i mig en lättare lunch; keso med nötter, frukt och kaffe.
Imorgon ska papper skrivas på och sen är det definitivt...

Av myrealworld - 17 oktober 2012 13:50

Vi har nu köpt ett soffbord (butikspris 7800) en asvacker fåtölj (butikspris 12000), en lampa (butikspris 1800) och två designfat (butikspris 2200) på auktion för nästan inga pengar!!!! En butik som gick i konkurs och auktionerade ut allt.
Om jag är nöjd :)
Charmen kommer nu flytta in i vårt ngt stela och omöblerade lägenhet.
Utöver detta ska jag snart träna igen. Fått i mig en lättare lunch; keso med nötter, frukt och kaffe.
Imorgon ska papper skrivas på och sen är det definitivt...

Av myrealworld - 17 oktober 2012 10:04

Gomorn på er

Själv började jag dagen med kaffe och sen skulle jag och pyret cykla. Vilket vi gjorde i pissregn. Sen gick jag direkt till gymmet och körde 40 min intervaller på bandet. Nu ska jag hem och äta...mums.
Frukost smakar så bra efter träning!!!
Måste även ta tag i städningen...en djefla storstädning. Det behövs.

Av myrealworld - 17 oktober 2012 10:03

Gomorn på er

Själv började jag dagen med kaffe och sen skulle jag och pyret cykla. Vilket vi gjorde i pissregn. Sen gick jag direkt till gymmet och körde 40 min intervaller på bandet. Nu ska jag hem och äta...mums.
Frukost smakar så bra efter träning!!!
Måste även ta tag i städningen...en djefla storstädning. Det behövs.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards